رژیم لاغری سریع و آسان و تناسب اندام

چاقی از معضلاتی هست که خیلی هامون این روزها باهاش دست و پنجه نرم میکنیم و گاهی تلاش هامون هیچ فایده ای نداره. موضوع اینه که قضیه میانه روی رو رعایت نمیکیم و توجه خاصی به تغذیه سالم و تناسب اندام مون نداریم. گاهی افراط و تفریطها خودشون باعث چاقی میشن و ما فکر میکنیم اگر آب هم بخوریم چاق میشیم. در حالیکه اون روی قضیه رو در نظر نمیگیریم که مثلا ممکنه وقتی شیرینی خامه ای میبینیم یا غذاهای چرب میبینیم و کنترلمون رو از دست میدیم و لاغری و تناسب اندام یادمون میره.

امروز میخوام پیشنهادهایی رو بهتون بدم که این قضیه تغذیه سالم و جلوگیری از پرخوری برامون راحتتر باشه و بتونیم خودمون رو به وزن ایده آلی که میخوایم برسونیم. این رژیم لاغری هم سریع هست و هم آسان و هم سالم. و تمام اختیار خورد و خوراکمون دست خودمون هست.

نکات رژیم لاغری آسان
حجم غذای هر وعده رو کم کنیم وسعی کنیم میان وعده های سبک مثل میوه و نان و پنیر استفاده کنیم.
باید بدونیم که همه وعده های غذایی برای سلامتی ما مهم هستن و نباید هیچکدوم رو حذف کنیم.البته توصیه اینه که شام رو کم و خیلی سبک میل کنین
شیرینی ها و چربی ها بیشترین عامل چاقی ما هستن.مصرف شیرینی ها و شکلات رو در حد هفته ای یکی دوتا محدود کنیم و غذاهای خیلی چرب رو سعی کنیم استفاده نکنیم. لازمه که بگم چربی ها عامل خیلی از بیماریها هستن و حقیقتا سلامتیمون رو تهدید میکنن.
چربی گوشت و پوست مرغ رو حتما جدا کنیم و از فراورده های گوشتی چرب مثل سوسیس و کالباس استفاده نکنیم.
در سالادها به جای سس مایونز از آب لیمو و آب نارنج و سبزیجات معطر و روغن زیتون استفاده کنیم.
برای غذا خوردن از بشقاب کوچک استفاده کنیم و با چنگال غذا بخوریم.
سعی بشه به جای روغن های حیوانی از روغنهای گیاهی استفاده بشه.
به جای اینکه همه غذاها رو سرخ کنیم کمی هم از روشهای بخار پز و کبابی و آب پز استفاده کنیم.
قبل از غذا سعی کنیم یک پیاله سالاد یا ماست بخوریم.
از ماست و شیر کم چرب استفاده کنیم
میوه و سبزی تازه جایگزین خوبی برای دسرهای شیرین و پرچربه.
این رو هم همه باید بدونیم که هیچ راه میانبری برای کاهش وزن وجود نداره بجز اینکه مصرف غذامون رو کم کنیم و کمی هم ورزش داشته باشیم. 

خدمات و محصولات صنعتی

 الکتروپمپ