معجزات عسل و دارچین

نشان داده شده است که مخلوطي از عسل و دارچين بسياري از بيماريها را درمان مي‌کند. عسل در بيشتر کشورهاي جهان توليد مي‌شود. دانشمندان امروزه عسل را به عنوان داروي رام بان (بسيار موثر) براي انواع بيماري‌ها پذيرفته اند.

عسل مي‌تواند بدون هيچ گونه عوارض جانبي براي هر نوع بيماري استفاده شود. علم امروز مي‌گويد که حتي اگر عسل شيرين است، اگر در دوز دارو به عنوان درست به‌کار رود براي بيماران ديابتي نيز ضرر ندارد. عسل و دارچين مي‌تواند به صورتهاي مناسب براي درمان بيماريهاي زير به‌کار رود.

بيماري‌هاي قلبي
ساخت خمير عسل و پودر دارچين، روي نان به جاي ژله و مربا، و خوردن آن را به طور منظم براي صبحانه که باعث کاهش کلسترول در شريان‌ها و مراقبت بيمار از حمله قلبي شود. همچنين، کساني که تاکنون دچار حمله شده اند با اين درمان به صورت روزانه مي‌تونند احتمال حمله ديگر را به فاصله بيشتري به تاخير اندازند. استفاده منظم باعث رفع نفس تنگي و تقويت ضربان قلب مي‌گردد.

آرتروز
بيماران آرتريت ممکن است روزانه، صبح و شب، يک فنجان آب داغ با ? قاشق عسل و يک قاشق چاي خوري پودر دارچين استفاده کنند. اگر به طور منظم بکار برده شود حتي آرتريت مزمن قابل درمان است. در پژوهش اخير انجام شده در دانشگاه کپنهاگ، معلوم شد که وقتي پزشکان بيماران خود را با مخلوط يک قاشق غذاخوري عسل و نصف قاشق چاي خوري پودر دارچين قبل از صبحانه تحت درمان قرار دادند، آنها دريافتند که در عرض يک هفته، از ??? نفر عملا ?? بيمار کاملا از درد برطرف شدند، و طي يک ماه، اکثرا تمام بيماراني که نمي‌توانستند راه بروند و يا به دليل ورم مفاصل به اطراف حرکت کنند، راه رفتن بدون درد را شروع کنند.

عفونت مثانه
هنگامي که ? قاشق غذاخوري پودر دارچين و يک قاشق چاي‌خوري عسل در يک ليوان آب ولرم تهيه و نوشيده شود مي‌تواند باعث از بين رفتن جرمها و ميکروبهاي مثانه شود.

دندان درد
براي کاهش درد دندان مي‌توان يک قاشق چاي خوري پودر دارچين و ? قاشق چايخوري عسل را روي دندان درد قرار داد. اين عمل ممکن است ? بار در روز تا زماني که دندان درد متوقف شود استفاده شود.

کلسترول
هنگامي که دو قاشق غذاخوري عسل و سه قاشق چايخوري پودر دارچين را در ?? اونس آب جوش مخلوط کرده و به بيمار کلسترولي بدهيم، مشخص شده است که سطح کلسترول در خون در عرض دو ساعت ?? درصد کاهش مي‌يابد. همانطور که براي بيماران مبتلا به اماس مفصل ذکر شد، در صورت تکرار ? بار در روز، هر کلسترول مزمني درمان مي‌شود. بر اساس اطلاعات بيان شده در مجلات، مصرف عسل خالص با غذاي روزانه مشکلات کلسترول. را برطرف مي‌کند. به هر حال، اگر شما داروي کلسترول مصرف مي‌کنيد دست نگه داريد ! همه آنها حاوي استاتين هستند که ماهيچه‌هاي شما را تضعيف مي‌کنند از جمله ماهيچه‌هاي قلب شما و هيچ يک براي جلوگيري از حملات قلبي يا سکته مغزي تاييد نشده است!