16 روش جهانی برای لاغر شدن

تبیان: این مطلب، شما را با عادت‌های غذایی مۆثر در گوشه و کنار دنیا برای دستیابی به اندامی متناسب آشنا می‌کند.
داشتن تناسب اندام یکی از عوامل لازم زندگی سالم است. البته همیشه از سوی متخصصان تغذیه تاکید می‌شود که باید در طول سال‌ها وزن مناسبتان را حفظ و از کاهش و افزایش‌های متناوبی وزن خودداری کنید. بنابراین داشتن عادت‌های غذایی مناسب و موثری که باعث رسیدن به چنین نتیجه‌ای می‌شوند، اهمیت بسیار دارد. این مطلب، شما را با عادت‌های غذایی مۆثر در گوشه و کنار دنیا برای دستیابی به همین هدف آشنا می‌کند.

روس‌ها و باغبانی
بیشتر روس‌ها اوقات فراغت خود را در باغچه سپری می‌کنند. آن‌ها میوه و سبزی‌های مورد نیازشان را خودشان می‌کارند و به این ترتیب مواد غذایی تازه و مغذی‌تری را در سبد غذایی روزانه‌شان جای می‌دهند و داشتن این عادت غذایی را یکی از بهترین عادت‌های خود عنوان می‌کنند.

مالزیایی‌ها و زردچوبه
گیاه زردچوبه در جنگل‌های مالزی به وفور یافت می‌شود و یکی از مواد تشکیل‌دهنده ادویه کاری است که مالزی‌ها در غذاهایشان از آن زیاد استفاده می‌کنند. تحقیقات نشان داده است موش‌هایی که رژیم غذایی پرچرب دارند، وقتی زردچوبه مصرف می‌کنند چربی کمتری جذب بدنشان می‌شود و به نظر می‌رسد ترکیب‌های موجود در زردچوبه رشد بافت چربی را کاهش می‌دهد و سوخت‌وساز بدن را بالا می‌برد.

آلمانی‌ها و صبحانه مفصل
75 درصد آلمانی‌ها عادت دارند صبحانه کاملی بخورند. این در حالی است که تنها 44 درصد آمریکایی‌ها چنین عادتی را دارند. صبحانه آلمانی‌ها معمولاً شامل غلات کامل و انواع نان و میوه است. تحقیقات پژوهشگران انگلیسی نشان داده است، افرادی که صبحانه نمی‌خورند بخشی از مغزشان را نسبت به مصرف مواد غذایی پرانرژی تحریک می‌کنند و همین موضوع باعث چاقی بیش‌ترشان می‌شود. آلمانی‌هایی که به تناسب اندامشان اهمیت می‌دهند، معتقدند که عادت به خوردن صبحانه مفصل، کمک فراوانی به حفظ تناسب اندامشان می‌کند.

انگلیسی‌ها و وعده‌های کوچک
در تمام رستوران‌های انگلیس وعده‌های غذایی در حجم کم سرو می‌شوند. مردم این کشور سعی می‌کنند تعداد وعده‌های غذایی بیشتر اما در حجم کمتر را بخورند. آن‌ها بر این باورند که این عادت خود به تدریج باعث کاهش وزن آن‌ها می‌شود. 

خدمات و محصولات صنعتی

 الکتروپمپ