15 نکته برای متناسب ماندن در زمستان

با فرا رسیدن زمستان و سرد شدن هوا مردم دیگر آنچنان دوست ندارند از خانه ی گرم و نرم خود بیرون بروند برای همین رفتن به باشگاه و پیاده روی تقریبا تعطیل میشود. اما اجازه ندهید زمستان باعث شود تناسب اندام تان را از دست بدهید یا وزن اضافه کنید.

چند توصیه ساده و مهم برای عبور از فصل زمستان:
1- حتما قبل از بیرون رفتن برای ورزش داخل خانه گرم کنید تا جریان خون وارد عضلات شود. عضلات وقتی گرم نباشند و بدن سرد باشد احتمال آسیب دیدگی بالا میرود. توصیه میشود چند حرکت پرش و درجا انجام شود.
2- در طول فصل زمستان یک دوست پیدا کنید که برای ورزش همراهتان باشد. داشتن یک همراه همیشگی باعث میشود احساس مسئولیت مان نسبت به ورزش کردن بالا برود و همچنین میتوانیم رقابتی دوستانه با او داشته باشیم.
3- برنامه خود را در شبکه های اجتماعی برای دیگر دوستان بگویید و یا عضو گروهی شوید که هم مسیر با شما هستند.
4- ورزش جدیدی را امتحان کنید یا عضو یک کلاس ورزش شوید. یک چیز متفاوت و جدید میتواند انگیزه را افزایش دهد و باعث شود بیشتر به ورزش ادامه دهید.
5- برای بهار یک هدف تعیین کنید، مثلا بالا بردن توانایی برای دویدن مسافت های طولانی، یا کاهش سایز لباس. همچنین برای رسیدن به این اهداف برای خود جایزه هم تعیین کنید، این کار انگیزه را بالا میبرد.
6- خرید لباس ورزشی جدید یا کفش های جدید برای پیاده روی یا دویدن نیز باعث میشود انگیزه بالا برود چون دوست دارید از چیزی که تازه خریدید استفاده کنید.
7- بیرون رفتن و آفتاب خوردن را تبدیل به یکی از دلایل اصلی کنید. نور خورشید باعث تقویت انرژی میشود، همچنین ویتامین D حاصل از نور خورشید باعث بهبود سیستم ایمنی بدن میشود.
8- برخی باشگاه های ورزشی به خاطر کم شدن مشتری در فصل زمستان تخفیف های ویژه قرار میدهند همیشه به دنبال چنین موقعیت هایی باشید.
9- به فعالیت هایی بپردازید که فقط زمستان میتوان انجام داد، از جمله اسکی. حتی برف بازی و ساختن آدم برفی با بچه ها نیز خود یک فعالیت مفید برای رسیدن به تناسب اندام است.
10- از غذاهایی که در طول روز میخورید فهرست تهیه کنید و جاهایی که اشتباه کردید را شناسایی کنید. معمولا در فصل زمستان مردم بیشتر رو به غذاهای پرکالری می آورند، پس مواظب باشید.
11- در طول زمستان همیشه لباس های راحت و پشاد نپوشید، این لباس ها اگر پرخری کنید واقعیت را پنهان میکنند. چون اصلا نمیبینید شکمتان چقدر جلو آمده!
12- اگر شرایط و امکاناتش را دارید میتوانید برای زمستان از یک مربی ورزش خصوصی استفاده کنید. وظیفه مربی ورزش خصوصی این است که حرکات درست را به آموزنده یاد دهد و او را در هر شرایطی پشتیبانی کند.
13- درجه حرارت خانه را جوری تنظیم کنید که قبل از بیدار شدنتان خانه گرم شود چون صبح جای گرم و نرم مانع بلند شدنتان میشود اگر خانه سرد نباشید دیگر چنین مشکلی نخواهید داشت.
14- برای خود ساعتی بخرید که شبیه ساز نور آفتاب باشد. این ساعت ها نزدیک به زمان بیدار شدن اتاق را مانند نور خورشید آرام آرام روشن میکنند و کمک میکند راحت تر بیدار شوید و روز را آغاز کنید.
15- میتوانید از برنامه هایی که تمرین ورزشی میدهند استفاده کنند یا از ویدئو های آموزش ورزش کمک بگیرید. آموزش های ورزشی فراوانی در فضای مجازی به صورت فیلم، عکس و مقاله وجود دارد که میتوانید از آنها استفاده کنید. این روش حتی برای عوض کردن ورزش نیز خیلی به کمکتان می آید. 

خدمات و محصولات صنعتی

 الکتروپمپ