درباره رژیم 15 روزه کانادایی

اين رژيم 15 روزه كه شامل 12 روز رژيم اصلي و 3 روز رژيم تثبيت كننده است، وزن شما را 8 الي 10 كيلوكاهش مي‌ دهد.
خيلي از افراد براي رسيدن به تناسب اندام دست به هر اقدامي مي‌زنند. حتي گاهي اوقات طبيب مي‌شوند و سعي مي‌كنند با رژيم‌هاي ساختگي و بدون پايه و اساس وزن خود را كاهش دهند اما به چه قيمت؟ هميشه اين نكته را به ياد داشته باشيد كه اگر چاقي براي شما يك معضل است و براي رهايي از آن ثانيه شماري مي‌كنيد، رژيم‌هاي ساختگي و معجزه‌آسا فقط براي مدتي كوتاه مي‌توانند شما را خشنود و خوشحال کنند.

زماني نخواهد گذشت كه دوباره بايد با تناسب اندام كاذب‌تان خداحافظي كنيد و دست به اقدام‌هاي تازه‌تري، حتي سخت‌تر و طولاني‌تر از گذشته بزنيد. شايد اسم رژيم كانادايي، رژيم پروتئين و سوپ كلم براي افرادي كه دچار اضافه هستند، آشنا باشد اما اثر لاغري اين رژيم‌هاي جادويي كوتاه مدت از عوارض آن ممكن است خيلي پايدارتر باشد.
در ادامه دكتر سيد ضياء الدين مظهري، متخصص تغذيه و رژيم درماني شما را بيشتر در اين زمينه آگاه مي‌كند.

درباره رژيم 15 روزه كانادايي بيشتر بدانيد
اين رژيم 15 روزه كه شامل 12 روز رژيم اصلي و 3 روز رژيم تثبيت كننده است، وزن شما را 8 الي 10 كيلوكاهش مي‌ دهد اما اگر برنامه اين رژِيم را خوانده باشيد متوجه مي‌شويد كه تاكيدش بر اين موضوع است كه حتي يك آبنبات كوچك هم خارج از برنامه رژيم ميل نكنيد و اگر دست به اين كار زديد سريعا رژيم را رها و دوماه بعد مجددا اين رژيم غذايي را شروع كنيد. به علاوه اين رژيم براي افرادي طراحي شده كه از سلامتي جسمي خوبي برخوردار هستند و بيماري خاصي مانند فشار خون، ناراحتي قلبي، زخم معده و. ندارند. بعد از چندماه وزن‌به صورت نجومي به حالت اوليه بازمي‌گردد.