سازنده مچ‌بند تناسب اندام به دنبال یک مشتری بزرگ

سازنده مچ‌بند تناسب اندام Basis Band در حال حاضر با چندشرکت بزرگ فناوري در حال مذاکره است تا محصول خود را به يکي از آنها بفروشد.

به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از سي‌نت سازنده Basis Band با چند شرکت در حال مذاکره براي به فروش رساندن محصول خود است و پيش‌بيني مي‌شود اين شرکت با حداقل 100 ميليون دلار به يکي از غول‌هاي موبايل فروخته شود.

سازنده Basis تا کنون با گوگل و اپل مذاکره کرده و مايکروسافت و سامسونگ هم گزينه‌هاي بعدي هستند . البته هنوز هيچ کدام از اين شرکت‌ها هيچ خبري به صورت رسمي در اين مورد منتشر نکرده است.

مچ بند 199 دلاري Basis با اينکه بين 75 تا 100 دلار از رقباي خود همچون Fitbit Flex و Nike FuelBand گرانتر است اما همچنان در فضاي محصولات مربوط به تناسب اندام به رقابت مي‌پردازد.

اين مچ بند مي تواند ضربان قلب، ميزان عرق کردن بدن در هنگام ورزش و همين طور دماي پوست را اندازه گيري کند. علاوه بر اين خواب و تعداد قدم‌هايي که برمي داريد را هم کنترل مي‌کند.

در روزهاي اخير هم اخباري مبني بر تلاش اپل براي توليد محصولات مربوط به سلامتي منتشر شده بود و به همين دليل چينين خريدي مي‌تواند يه فرصت براي ان شرکت تلقي شود.