توصیه هایی عالی برای کاهش اشتها

کم خوری را با عطر نعنا امتحان کنید
بعضی از افراد برای از بین بردن بوی بد دهانشان، اقدام به خوردن خوراکی می کنند. این افراد می توانند به جای پرخوری های بی مورد، روزانه دو تا سه بار به وسیله دهان شویه هایی با عطر نعنا دهان خود را شستشو دهند تا این طراوت و بوی خوش، فکر خوردن را از سرشان بیرون کند.

غذاهای وسوسه انگیز را بدمزه کنید!
شاید این کار به نظرتان خنده دار برسد اما شما می توانید با بدمزه کردن خوراکی هایی که دوستشان دارید، میل به خوردن آن ها را در وجودتان از بین ببرید. مثلا روی بستنی یا کاکائو نمک بپاشید یا پفک یا چیپس را کمی با آب خیس کنید و بعد آن را بخورید!

چراغ ها را روشن کنید
یکی از موثرترین کار ها برای جلوگیری از پرخوری، غذا خوردن در محیطی کاملا روشن و نورانی است. این طوری شما به خوبی متوجه میزان غذایی که مشغول خوردنش هستید، می شوید.

شمع روشن کنید تا آرام تر غذا بخورید
شاید جالب باشد که بدانید نتیجه جدید ترین مطالعات در مورد اشتها، نشان داده است که بوها و عطرها هم در کاهش و افزایش اشتها بی تاثیر نیستند.

خوراکی های غنی هم می توانند کمک کننده باشند
هر زمان که احساس کردید خیلی گرسنه اید و اگر شروع به غذا خوردن کنید تا حد افراط پیش می روید، غذاهای پرحجم که زود تر سیرتان می کنند را برای خوردن انتخاب کنید و البته که منظور ما از غذای پرحجم، غذای چرب نیست بلکه غذاهایی است که با خوردن مقدار کمی از آن ها سریع احساس سیری می کنید و دست از خوردن می کشید. غذاهایی مثل ماکارونی یا سیب زمینی پخته برای وعده های اصلی یا ذرت، دانه های بو داده، ژله و انگور برای می ان وعده ها.

نوشیدنی ها را جایگزین کنید
و در آخر، اگر در بین روز نتوانستید میل به خوردنتان را به هیچ طریقی سرکوب کنید، نوشیدن یک لیوان چای، شیر یا قهوه را به جای کیک، بیسکوییت یا بستنی به شما پیشنهاد می کنیم. 

خدمات و محصولات صنعتی

 الکتروپمپ