آشنایی با 8 مورد استفاده از برگ‌های پاییزی در دکوراسیون

همشهری آنلاین- ندا شریف: پاییز فرصت مناسبی است تا بتوان در دکوراسیون منزل از آن ایده گرفت. استفاده از برگ‌ها در رنگ‌های متنوع قرمز، نارنجی، زرد و قهوه‌ای همراه با شاخه‌های کوچک از جمله آن‌هاست.
رنگ‌های پاییزی را در خانه نمایش دهید و با برگ‌های طبیعی که از بیرون جمع کرده‌اید، یک قسمت از خانه یا تک‌تک اتاق‌ها را با رنگ‌های عنبر، کهربا، قهوه‌ای، زرد و طلایی تزیین کنید و برای دکوراسیون پاییزی خانه استفاده کنید.

برای این منظور:

1- با درست کردن نواری تزیینی از برگ‌ها و گذاشتن آن در جاهای مختلف خانه، با تابش نور خورشید به آن‌ها در طول روز، طیفی از رنگ‌های مختلف خواهید داشت.

2- برگ‌ها و شاخه‌ها را به صورت گرد وسط میز بگذارید. برای جلب توجه بیش‌تر، از یک گلدان کبودرنگ پر از گل‌های پاییزی آفتابگردان یا رزهای زرد، شیری و قهوه‌ای استفاده کنید.

3- حلقه‌ای از برگ‌های پاییزی را روی یک اسفنج چسبانده، پشت در ورودی بزنید.

4- ظرف کریستال بزرگی را انتخاب کنید و داخل آن را با شاخ و برگ‌های پاییزی پر نمایید.

استفاده از برگ‌های پاییزی در دکوراسیون

5- با مقداری چسب برگ‌های پاییز را به صورت قلب یا پراکنده روی مقوایی سفید بچسبانید. روی آن کمی اسپری براق‌کننده بزنید و برای براق‌تر ‌شدن برگ‌ها، روی آن‌ها اکلیل طلایی بپاشید. آن را داخل قاب‌عکس گذاشته، به دیوار بزنید.

6- چند برگ همراه با شاخه‌های کوچک را در امتداد پنجره قرار دهید. می‌توانید کدوحلوایی‌های کوچک، شمع خاموش و سایر اشیاء تزیینی را نیز به آن اضافه کنید. برگ‌های دارای شاخه‌ را به صورت دسته‌های کوچک یا به صورت پخش قرار دهید.

7- برای تزیین شمع‌ها، از برگ استفاده کنید تا شمع را هنگام روشن بودن رویایی‌تر کنید.

8- برگ‌ها را روی سنگ‌های مورد علاقه خود چسبانده، دکوپاژ کنید و به عنوان یک شیئ دکوری زیبا در جاهای مختلف از آن استفاده کنید.