۷ رازی که مشهورترین ستاره های سینمایی با آن به تناسب اندام رسیدند

اگر در طول روز وعده هاي کوچک با تناوب بيشتر بخوريد، وضعيت تناسب اندام تان در شرايط بهتري قرار مي گيرد.
آنچه به جز هنر بازيگري بازيگران براي بينندگان و طرفداران هنرمندان اهميت دارد، اين است که ستاره هاي سينما معمولا سالم به نظر مي رسند. آنها به اقتضاي ديده شدن و البته کار سختي که دارند بايد حواس شان به سلامت و همچنين رژيم غذايي شان باشد. ما در اينجا مي خواهيم شما را با اين رموز آشنا کنيم؛ ? رازي که مشهورترين ستاره هاي سينمايي را سالم نگه داشته است.

چاي سبز لاغر نگه تان مي دارد
مي دانيد چرا چاي سبز مي تواند تناسب اندام شما را حفظ کند؟ چون سرشار از آنتي اکسيدان است، آب بدن را تامين مي کند و به دليل داشتن پلي فنول از رشد سلول هاي سرطاني پيشگيري مي کند. چاي سبز به دليل خواصي که دارد باعث سوزاندن چربي هاي اضافي در بدن مي شود، زيرا از انتقال قند در ميکروارگانيسم هاي چربي جلوگيري مي کند و با کاهش سطح چربي بد LDL سطح چربي خوب يعني HDL را افزايش مي دهد. اين چاي سرعت سوخت و ساز بدنتان را افزايش داده و به اين ترتيب موجب کاهش وزنتان مي شود. اگر از آن دسته افرادي هستيد که استرس باعث تحريک اشتهاي تان مي شود بايد بدانيد بهتر است در اين مواقع چاي سبز نوش جان کنيد.

يکي از ستارگان سينما که علاقه وافري به چاي سبز دارد « جاني دپ » است. او مي گويد، عاشق چاي سبز است، زيرا خواص بي شماري دارد. هرچند او علاوه بر چاي سبز، ورزش را هم جزء برنامه هاي روزانه اش قرار داده است. زيرا معتقد است ورزش فقط براي کم کردن وزن نيست و فوايدي بيشتر از کم کردن وزن دارد.

پيلاتس را ترک نکنيد
در گذشته ورزش پيلاتس براي توانبخشي سربازان مجروح به کار مي رفت اما بعد از آن به يکي از راه هاي تقويت بدن نيروهاي غيرنظامي تبديل شد. شيوه پيلاتس بر ? اصل قرار دارد: تمرکز، کنترل، تنفس، دقت، توالي و تنهايي. پيلاتس که روي زمين انجام مي شود ويژگي هاي خاص خود را دارد و با وسايلي مانند توپ، فنر، کش و... انجام مي شود اما در نهايت به هيچ وجه حرکات خشن و شديدي بر ورزشکار تحميل نمي کند بلکه با مقاومت و به آرامي صورت مي گيرد.
« استينگ » يکي از طرفداران ورزش پيلاتس است. او مي گويد، پيلاتس براي ايجاد ثبات و استقامت عضلاني بسيار مناسب است و يک راه خوب براي حفظ تناسب اندام است. او به جز پيلاتس صخره نوردي هم مي کند، ضمن آنکه پياده روي از ورزش هاي مورد علاقه اش است.