درباره رنگ عنابی رنگ سال ۲۰۱۵

با شروع سال ???? ونزديک شدن به سال ?? اين روزها همه جا صحبت از رنگ سال ???? مي باشد. اين که امسال لباس و رنگ مو و آرايش و …… چه رنگي باشد يکي از سولات مهم در ذهن همه ي دوستداران دنياي مد مي باشد. امروز در بخش دنياي مد پورتال نوروز ?? درباره رنگ سال ???? صحبت مي کنيم.
کمپاني پانتون که يکي از کمپاني هاي فعال در زمينه مد مي باشد امسال يک رنگ قوي با عنوان شرابي خاکي يا عنابي را به عنوان رنگ سال ???? معرفي کرده است.
Marsala و يا به عبارتي Dark Red يا رنگ عنابي براي خيلي ها نا آشنا است به خاطر همين در جدولي که در انتهاي اين مطلب قرار داده ايم طيف رنگها را هم به زبان فارسي و هم انگليسي به صورت کامل معرفي کرده ايم.
با توجه به اين که پارسال در دنياي کيف و کفش رنگ زرشکي استفاده شده بود اين روزها همه با شنيدن رنگ عنابي تصورشان به سمت رنگ زرشکي پارسال منعطف مي شود در حالي که رنگ عنابي از خانواده قرمز و با ته رنگ قهوه اي مي باشد البته عده اي معتقد هستند اين رنگ با ته رنگ بنفش يا ارغواني ترکيب شده است اما آنچه کمپاني پانتون آن را رنگ سال اعلام کرده است رنگ شرابي خاکي يا عنابي مي باشد
در ادامه براي توجيه و آشنايي بيشتر شما علاقه مندان دنياي مد نمونه هايي از لباس و کيف و کفش هاي مد سال ???? با رنگ عنابي را قرار داده ايم که اميدواريم مورد پسند شما واقع شود.