در رژیم غذایی آتکینز چه چیزی باید خورد

به جای استیک و گوشت موجود در رژیم غذایی اتکینز اصلی، افراد رژیمی در این مطالعه، مواد غذایی آماده شامل چربی های سالم، پروتئین سویا، لوبیا، آجیل، دانه ها، مواد بدون نشاسته ، میوه ها، و سبزیجات داده شد. 31 درصد از کالری رژیم غذایی از پروتئین های گیاهی، 43٪ از روغن های گیاهی، و 26٪ از کربوهیدرات حاصل شد.
ماهیت رضایت بخش از یک رژیم غذایی غنی از پروتئین های گیاهی و فیبر بالا آن را با یک رژیم غذایی کم کالری برای چهار هفته برای شرکت کنندگان آسان ترمی کند.
پروتئین در درجه اول از گلوتن، نوشیدنی سویا، پنیر سویا؛ همبرگر سویا. فرآورده های گیاهی ، آجیل. سبزیجات و غلات و حبوبات تامین شد . این رژیم غذایی بر سبزیجاتی مثل بامیه و بادنجان با سایر سبزیجات کم نشاسته تاکید دارد.
این رژیم غذایی شامل “چربی خوب” از روغن کانولا، روغن زیتون ، و آجیل ها می باشد. کسانی که رژیم می گیرند کربوهیدرات را از میوه ها،گیاهان،غلات و حبوبات با یک مقدار محدود از جو دریافت می کنند. اما آنها هیچ غذای نشاسته داری مثل نان غنی شده سفید، برنج، سیب زمینی، و یا محصولات پخته شده نمی خورند.