بهترین تمرینات برای رسیدن به تناسب اندام مخصوص خانم ها

گفته ها و بيانات زيادي ميان کارشناسان تناسب اندام وجود دارد. اما تمامي آنها حاکي از آن است که براي اينکه در ورزش کردن و رسيدن به تناسب اندام بهترين نتايج را بدست آوريد بايد هر روز به طور منظم کشاله هاي بدن خود را بکشيد.حرکت هاي کلاسيک و بسيار متنوعي که انجام دادن آن در روزهاي هفته کمک خواهد کرد تا با سرعت بيشتري چربي هاي خود را بسوزانيد.
از همين امروز شروع کنيد و با اين ورزش هايي که در پائين کاملا برايتان توضيح داده ايم به تناسب اندام برسيد.

کوهنوردي با دست بر روي توپ (همانند ترمز اي بي اس)
اين ساده ترين و در عين حال موثرترين روش براي سفت کردن و منقبظ کردن شکم مي باشد. در حقيقت شما توانسته ايد ماهيچه هاي خود را به سختي به حرکت درآوريد.

چگونگي انجام اين تمرين :
فرض کنيد صاف ايستاده ايد و مي خواهيد خود را روي زمين بياندازيد يک توپ بزرگ مانع از افتادن مي شود. به جاي آنکه کف دست را روي زمين بگذاريد روي توپ مي گذاريد. در اين موقعيت خود را طوري که تمام بدن صاف و روي پنجه هاي خود باشيد روي توپ مي اندازيد. شانه ها تا مچ دست همانند خطي صاف در مي آيد.

شکم خود را بايد در طول ورزش کاملا تو نگه داريد. يک پاي خود را از زمين بلند کرده و زانوي خود را به سمت قفسه ي سينه خم مي کنيد بدون اينکه وضعيت خود را تغيير دهيد پاي خود را به جاي اول بازگردانده و همين کار را با پاي ديگر تکرار مي کنيد.30 تا 40 ثانيه به طور متناوب اين کار را انجام مي دهيد. در صورتي که کار برايتان خيلي سخت بود مي توانيد به جاي توپ دست خود را روي نيمکت بگذاريد.

دمبل تک پا ( عضلات پشت ران )
علاوه بر محکم شدن عضلات پشت پا باعث از بين رفتن عدم تعادل عضلاني پاهاي خود و کاهش خطر آسيب ديدگي مي شود و مي توانيد انعطاف پذيري عضلات ران خود را بهبود ببخشيد.

چگونگي انجام اين تمرين :
يک جفت دمبل را در دست نگه داشته و آن را در طول ران خود نگه داريد. ايستاده پاهاي خود را به اندازه ي عرض شانه ها بازکرده و زانوها را کمي خم کنيد. بدون تغيير در زانوها خود را خم کرده و يک پا را بلند کرده و به عقب ببريد تا با باسن در يک راستا قرارگيرند و در همين حال که بدون تغيير زانو پا را به عقب مي بريد دست خود را که دمبل در آن است به سمت پائين بياوريد. در تمام طول ورزش سر خود را مستقيم نگه داريد و چند ثانيه صبر کرده و دوباره با پاي ديگر همين کار را تکرار کنيد.عضلات پشت ران کاملا مي گيرند.